Nowy wygląd galerii Karolinka

Mayland Real Estate
W Karolince będzie Real, galeria handlowa z multikinem i dużym marketem sportowym oraz trzy duże sklepy z wyposażeniem domu i wnętrz.
W Karolince będzie Real, galeria handlowa z multikinem i dużym marketem sportowym oraz trzy duże sklepy z wyposażeniem domu i wnętrz. Mayland Real Estate
Nowe centrum handlowe w Opolu jeszcze nie powstało, a już zmieniło wygląd. Nie zmieniła się data otwarcia: wiosna 2008 roku.
Centrum handlowe Karolinka (wizualizacja).

Nowy wygląd Karolinki

Karolinka będzie największym obiektem handlowym w mieście, który firma Mayland Real Estate buduje przy ul. Wrocławskiej. Gdy jesienią 2006 r. pokazywaliśmy wizualizację galerii, jej szklane wejście przypominało nieco to, które znamy z hipermarketu Real.

Tymczasem dziś wiemy, że Karolinka będzie miała zupełnie inną elewację, zmieniono także główne wejście, w którym ma nas przywitać szklany zegar słoneczny zaprojektowany przez warszawską pracownię Blue Architektura.
- Nowe szaty Karolinki są lepsze, bardziej współczesne i bardziej dynamiczne - ocenia Adam Szczegielniak, opolski architekt, który uczestniczy w projektowaniu Karolinki.

Ale to nie jedyne zmiany. Inwestor przyznaje, że zmieniła się formuła całego obiektu. Początkowo miał być przeznaczony dla najemców klasy średniej (takich jak np. odzieżowy Big Star). Obecnie Mayland uznał, że powinno do nich dołączyć więcej marek klasy wyższej (np. obuwnicze Gino Rossi i Kazar oraz Monnari - sieć sklepów z odzieżą dla kobiet).

- Jesteśmy pewni, że na tych zmianach nasze centrum zyska, a opolanie jeszcze bardziej będą zadowoleni z naszej oferty - mówi Grzegorz Latała, dyrektor ds. komercjalizacji w Mayland.

Pod lupą

Plan Karolinki

Pod lupą

Na początku kwietnia Mayland ma zaprezentować najemców, którzy znajdą swoje miejsce w Karolince.
- Właśnie dopinamy ostatnie szczegóły umów, zainteresowanie obiektem jest bardzo duże - mówi Grzegorz Latała, dyrektor ds. komercjalizacji w Mayland.
Nieoficjalnie wiemy, że marki, które na pewno znajdą się w galerii handlowej to: Reserved, New Yorker, Cubus, C&A, Diverse (marki odzieży), Monnari, Ryłko, Kazar, Nike, Adidas, Wojas, Deichman (obuwie).
W Opolu chce ulokować się także sieć perfumerii Douglas, kolejny salon otworzy Empik, a drugą restaurację szykuje Pizza Hut, powstanie też salon Triumph (bielizna). Niewykluczone, że na swoje sklepy zdecyduje się sieci RTV Euro AGD (sprzęt elektryczny), YES (firma jubilerska), Vision Express (okulary).

Nie zmieni się to, że największą powierzchnię w Karolince zajmie hipermarket Real. Jego ofertę uzupełni 109 sklepów w galerii handlowej oraz cztery sklepy wielkopowierzchniowe.

Cały obiekt będzie się dzielił na dwie części. Pierwszą zajmie Real i galeria handlowa z multikinem oraz dużym marketem ze sprzętem sportowym. Powstanie w niej wewnętrzny dziedziniec, na którym będą odbywać się prezentacje produktów oraz przeróżne imprezy.
- Obiekt ma żyć, nie chcemy, aby kojarzył się tylko zakupami- tłumaczy Latała.

Jego drugą część ma stanowić tzw. Karolinka Dom. Będą w niej trzy duże sklepy z wyposażeniem domu i wnętrz. Nieoficjalnie wiemy, że Mayland negocjuje z firmą Agata (wyposażenie domu), a niemal pewne jest pojawienie się w Opolu sieci sklepów Electro World (tani sprzęt audio-wideo).

Największą niewiadomą pozostaje powstanie kina wielosalowego, które miało uzupełnić ofertę rozrywkową Karolinki. Rozmowy w tej sprawie toczą się z firmą Cinema City. To największy w Europie Środkowo-Wschodniej operator kin wielosalowych, który rywalizuje z firmą Kinoplex, posiadającą już w Opolu kino wielosalowe.

- I tu jest problem - mówi osoba związana z Karolinką. - Wyniki kina w Opolu oraz wielkość samego miasta nie nastrajają Cinemy zbyt optymistycznie. Nic nie jest jednak jeszcze przesądzone i drugie kino nadal może powstać, stąd miejsce zarezerwowane dla niego w planie Karolinki.

- Wielosalowe kino jest dla nas bardzo ważne, wciąż prowadzimy w tej sprawie rozmowy - przyznaje Latała.
Karolinka - obiekt o łącznej powierzchni 60 tys. mkw. - ma ruszyć już wiosną 2008 roku. Ten termin pozostaje niezmienny, mimo zmian w projekcie.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska