Wiosenna i śmieszna - taka jest nowa "reklamówka" - przy pomocy której opolski ogród zoologiczny chce się wypromować w kraju i nie tylko. Na filmie, który już jest emitowany zarówno w polskiej jak i w czeskiej telewizji możemy zobaczyć "gadające" goryle w roli ochroniarzy i uchatkę "niezłą foczkę".
Wszystkie zwierzaki (w tym wkurzona żyrafa i małpy głodomory, których nikt nie zaprosił na "wyżerkę") pobudzone wiosną zapraszają do siebie. Nowa reklama jest częścią polsko-czeskiego projektu. Jej cel to zaprosić do Opola turystów z całej Polski na "majówkę" do naszego zoo.
- W lokalnym środowisku jesteśmy już bardzo dobrze znani. Chcieliśmy, by ta reklama była wyjątkowa, skierowana głównie dla dzieci. I taką role spełnia, człowiek się uśmiecha jak ją widzi - mówi Lesław Sobieraj, dyrektor zoo.
Koszt kampanii to 119 tys. zł, które ogród otrzymał w ramach unijnego dofinansowania programu współpracy transgranicznej. Produkcja spotu to tylko jedno z wielu działań, które zrealizowano w ramach partnerstwa z zoo w Ołomuńcu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?