Farna, Piekarczyk i Mozil zapraszają na Opolszczyznę. Urząd wydał na to blisko 300 tysięcy!

Tomasz Wróblewski
Tomasz Wróblewski
282 900 złotych zapłaci Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego prywatnej firmie z Warszawy za przygotowanie spotu promującego region. Pieniądze pochodzą z funduszy unijnych.

To kontynuacja ubiegłorocznej kampanii wizerunkowej promującej Opolszczyznę, z udziałem Kamila Bednarka realizowanej w ramach projektu "Opolskie kwitnące muzycznie".

ZOBACZ: Kamil Bednarek promuje województwo opolskie

W spocie reklamowym Opolszczyzna jest pokazana przez pryzmat muzyki i odbywających się tu licznych wydarzeń (święto młodzieży na Górze św. Anny, koncerty fortepianowe w Mosznej, koncerty muzyki dawnej w Brzegu, Drum Fest w Opolu).

W filmie wystąpili: Ewa Farna, Marek Piekarczyk (lider espołu TSA) i Czesław Mozil.

Na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego spot zrealizowała firma Psycho-Media z Warszawy, która zainkasowała za to 282 900 złotych z unijnego projektu "Opolskie kwitnące muzycznie II".

Film ma być emitowany w TVN i TVP. Urzędnicy liczą, że obejrzy go od 6 do 8 milionów widzów. Ponadto zostanie zrealizowana kampania w Internecie w dwóch dużych portalach (spot powinno obejrzeć w sieci ok. 8 mln osób).

Czy spoty reklamujące regiony mają sens? - podyskutuj na ten temat na forum.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska