To kontynuacja ubiegłorocznej kampanii wizerunkowej promującej Opolszczyznę, z udziałem Kamila Bednarka realizowanej w ramach projektu "Opolskie kwitnące muzycznie".
ZOBACZ: Kamil Bednarek promuje województwo opolskie
W spocie reklamowym Opolszczyzna jest pokazana przez pryzmat muzyki i odbywających się tu licznych wydarzeń (święto młodzieży na Górze św. Anny, koncerty fortepianowe w Mosznej, koncerty muzyki dawnej w Brzegu, Drum Fest w Opolu).
W filmie wystąpili: Ewa Farna, Marek Piekarczyk (lider espołu TSA) i Czesław Mozil.
Na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Opolskiego spot zrealizowała firma Psycho-Media z Warszawy, która zainkasowała za to 282 900 złotych z unijnego projektu "Opolskie kwitnące muzycznie II".
Film ma być emitowany w TVN i TVP. Urzędnicy liczą, że obejrzy go od 6 do 8 milionów widzów. Ponadto zostanie zrealizowana kampania w Internecie w dwóch dużych portalach (spot powinno obejrzeć w sieci ok. 8 mln osób).
Czy spoty reklamujące regiony mają sens? - podyskutuj na ten temat na forum.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?