Kupony rabatowe, które będą obowiązywać do 31 sierpnia, to element akcji promocyjnej pod hasłem "Odkryj Opole", którą dziś rozpoczęło miasto.
- Chcemy pokazać i udowodnić, że stolica regionu jest atrakcyjna pod względem turystycznym, szczególnie w zakresie turystki rodzinnej i weekendowej - mówi Łukasz Śmierciak, zastępca naczelnika wydziału kultury i promocji Urzędu Miasta Opola.
W ramach kampanii, w miejscach najchętniej odwiedzanych - m.in. w zoo, w Wieży Piastowskiej, amfiteatrze czy w galeriach handlowych, pojawią się stojaki z publikacjami promującymi Opole. Materiały te będą również kolportowane podczas targów, wystaw i jarmarków organizowanych w kraju i za granicą.
Dodatkowo powstanie także specjalna aplikacja na smartfony zawierająca opisy atrakcji, zdjęcia i filmy. Informacja o ofercie turystycznej Opola zostanie również umieszczona w specjalnej zakładce na stronie internetowej miasta.
To nie koniec.
Pod hasłem "Odkryj Opole" zaplanowano również cykl spacerów po mieście (raz w miesiącu), jak również grę miejską, konkursy dla mieszkańców i warsztaty dla dzieci.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?