- Liczba spraw konsumenckich - które do nas trafiają - pokazuje, że osób potrzebujących wsparcia w tym zakresie jest naprawdę dużo - mówi Alina Pawlicka-Mamczura, rzeczniczka prezydenta Opola. - Gdyby ci mieszkańcy chcieli skorzystać z pomocy prawnika, musieliby słono zapłacić. Dzięki proponowanemu przez nas rozwiązaniu mają tę pomoc za darmo.
Dyżury przyszłych prawników to efekt porozumienia, jakie miasto zawarło z wydziałem prawa Uniwersytetu Opolskiego.
- Na razie porady będą dotyczyły spraw konsumenckich, ale jeśli zainteresowanie nimi będzie duże, zastanowimy się nad rozszerzeniem współpracy również na inne dziedziny prawa - zapowiada Pawlicka-Mamczura. - Skorzystają na tym nie tylko mieszkańcy, ale również młodzi prawnicy, którzy jeszcze w na studiach mogą zdobywać doświadczenie.
Dyżury odbywają się w każdy czwartek w godz. od 15 do 17 w punkcie informacyjnym biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów przy ulicy Koraszewskiego 7-9.
Z porad można skorzystać bezpłatne.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?