Autostradą wolno, coraz wolniej

Małgorzata Kroczyńska
Małgorzata Kroczyńska
Małgorzata Kroczyńska
Małgorzata Kroczyńska archiwum [O]
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad zrobiła pomiary ruchu i wyciągnęła z nich wnioski. Są takie, że samochodów ci u nas dostatek, z każdym rokiem coraz więcej. A to się oczywiście przekłada na korki i bezpieczeństwo jazdy. Co trzeba robić, ogólnie GDDKiA wie. Przebudowywać, modernizować. Zwłaszcza A4, która już ledwo dyszy. Bo też to autostrada bardziej z nazwy niż możliwości. Wiedzą o tym najlepiej kierowcy, którzy nie raz tracili już czas i nerwy oraz złotówki na opłaty.

Drogowcy przyznają: żeby jazda autostradą była płynna, trzeba dobudować trzeci pas. Łatwo powiedzieć, trudniej zrobić, gdy pieniędzy brak. I pewnie - nomen omen - nieprędko się znajdą. Prędzej zniecierpliwieni kierowcy zawrócą na trasy alternatywne. Tam co prawda obowiązują ograniczenia prędkości, ale jaka korzyść z płatnej autostrady, na której trzeba w długim korku stać.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska