Centrum Wystawienniczo-Kongresowe szuka nowych źródeł finansowania

Edyta Hanszke
Centrum Wystawienniczo-Kongresowe szuka nowych źródeł finansowaniaZe statystyk zebranych na koniec listopada br. wynika, że w opolskim CWK zorganizowano 88 imprez, a wzięło w nich udział ponad 63 tys. osób.
Centrum Wystawienniczo-Kongresowe szuka nowych źródeł finansowaniaZe statystyk zebranych na koniec listopada br. wynika, że w opolskim CWK zorganizowano 88 imprez, a wzięło w nich udział ponad 63 tys. osób. Edyta Hanszke
O 23 imprezy więcej odbyło się w mijającym roku w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym, a wzięło w nich udział o 7 tysięcy osób więcej. Liczba imprez zaplanowanych w CWK w kalendarzu na przyszły rok jest podobna jak w roku bieżącym.

Ze statystyk zebranych na koniec listopada br. wynika, że w opolskim CWK zorganizowano 88 imprez, a wzięło w nich udział ponad 63 tys. osób, podczas gdy przed rokiem w 65 imprezach uczestniczyło niemal 56 tys. osób. Mimo to centrum nadal jest „na garnuszku” miasta.  

Sławomir Janecki, dyrektor CWK, zapowiada, że w przyszłości chce jeszcze intensywniej zabiegać o partnerów, którzy będą organizować w centrum swoje imprezy o jak najszerszym zasięgu, jak Auto Forum Suppliers’ Day, który zgromadził w czerwcu 200 uczestników reprezentujących ponad 100 firm z polskiego i zagranicznego sektora motoryzacyjnego.

- Wówczas nasi pracownicy będą mogli skoncentrować się na działalności probiznesowej, czyli organizacji spotkań kooperacyjnych czy giełd dla firm, szczególnie dla przedsiębiorstw z kluczowych dla regionu branż, jak spożywcza i motoryzacyjna - tłumaczy Janecki. Przecież jesteśmy instytucją otoczenia biznesu i chcemy wspierać rozwój firm. Tradycyjna formuła targów wyczerpuje się. Musimy szukać nowych źródeł przychodu. Stąd np. stworzenie wirtualnych targów, czy ogólnopolskiego portalu do współpracy dla firm.   

Jeden z nowych projektów, realizowanych przez Centrum Wystawienniczo-Kongresowe i Park Naukowo-Technologiczny w Opolu, To Top Biznes Klub. To klub, który ma skupiać właścicieli i kadrę zarządzającą regionalnych firm, na początek z Pasty Food, Stegu, Adamtza, Narzędziowni Pszenica, Polarisa, Art-Odlewu.

Klub powstał przy PNT, który także  należy do miasta Opola. Uczestnictwo w nim jest odpłatne. Jego rolą będzie m.in. wspieranie przedsiębiorczości poprzez mentoring i wsparcie finansowe dla start-upów. Na Opolszczyźnie przedsiębiorców skupiają także Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki w Klubie 150, opolska loża BCC oraz Opolska Izba Gospodarcza i Izba Gospodarcza „Śląsk”.    
 

 

 

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska