"Firma Przyjazna Klientowi” to ogólnopolski program badawczo-certyfikacyjny opinii i doświadczeń klientów. Otrzymanie certyfikatu jest potwierdzeniem wysokiej jakości obsługi klientów oraz skuteczności realizowania założeń polityki zarządzania relacjami z klientem.
- Cały czas chcemy być i jesteśmy organizacją uczącą się, poddajemy się weryfikacjom, aby ktoś z zewnątrz obiektywnie sprawdził skuteczność naszych procedur oraz opinię klientów - przyznaje dyrektor ds. handlowych ECO Tomasz Piętka. - Organizator programu w celu sprawdzenia naszych usług nie tylko kontaktuje się z naszymi klientami w celu zebrania opinii i ocen, ale także udając klienta, sprawdza, jak ten standard obsługi wygląda na co dzień.
- W tym roku dowiedzieliśmy się m.in., że klienci bardzo dobrze oceniają kontakt z firmą, pracownikami - profesjonalizm, terminowość, uprzejmość, uzyskaliśmy także wiele innych cennych informacji. pozytywnych, ale i takich wymagających przeanalizowania i wyciągnięcia wniosków - dodaje Tomasz Piętka.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?