Focusy do naprawy

Redakcja
W niektórych fordach focusach z silnikiem wysokoprężnym 1.6, 1.8 oraz 2.0 Duratorq-TDCi, wyprodukowanych w okresie od 1 czerwca 2006 do 25 stycznia 2007 w Niemczech, Hiszpanii i Rosji, może dojść do korozji elementów układu chłodzenia silnika.

W ekstremalnych przypadkach korozja może rozprzestrzenić się na obwody elektroniczne i powodować przegrzanie, co może prowadzić do stopienia izolacji przewodów elektrycznych.

Posiadacze pojazdów objętych kampanią zostali już zaproszeni do autoryzowanych serwisów.

(mir)

 

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska