Galmet zdobył Złoty Laur Klienta

Edyta Hanszke
Stanisław Galara, założyciel firmy, która z jednoosobowego zakładu rzemieślniczego rozrosła się do spółki, zatrudniającej 730 pracowników. Dziś firmą współrządzi syn Robert.
Stanisław Galara, założyciel firmy, która z jednoosobowego zakładu rzemieślniczego rozrosła się do spółki, zatrudniającej 730 pracowników. Dziś firmą współrządzi syn Robert. archiwum firmy
Firma z Głubczyc zajęła pierwsze miejsce w plebiscycie Laur Klienta w kategorii „Urządzenia i systemy grzewcze”. To niejedyna nagroda w tym roku.

To spółka rodzinna, działająca od 30 lat. Założył ją w 1982 r. Stanisław Galara, który na początku w swoim garażu, w którym produkował wodne grzejniki centralnego ogrzewania, bojlery i ogrzewacze wody.

Dziś to znana na rynku firma z branży techniki grzewczej. Zatrudnia 730 osób, a produkcja odbywa się w halach o powierzchni ponad 22 tys. mkw.

Laur Klienta to odznaczenie marek i produktów najbardziej popularnych i lubianych wśród konsumentów. To najwyższe wyróżnienie jakie może otrzymać firma, ponieważ o jego przyznaniu decyduje sam rynek. W tym konkursie nie liczy się wielkość sprzedaży, ilość zatrudnionych czy zaplecze technologiczne. O przyznaniu Lauru Klienta decydują głosy samych klientów, a one są najcenniejsze, bo mówią o zaufaniu do firmy i do jej produktów.

Laur Klienta to plebiscyt prowadzony na grupie min. 800 ankietowanych. Opinie uzyskuje się za pomocą ankiety prowadzonej podczas rozmowy telefonicznej, badania na stronach internetowych oraz metodą face to face. W ramach konkursu przyznawane są następujące wyróżnienia: Złoty, Srebrny, Brązowy oraz Grand Prix Laur Klienta.

W gronie laureatów tegorocznego konkursu jest niewiele takich firm jak Galmet, który nieprzerwanie od 2008 roku otrzymuje Złoty Laur w kategorii „Elektryczne pojemnościowe ogrzewacze wody”. Galmet jest liderem w produkcji i sprzedaży ogrzewaczy wody wysokiej jakości.

W tym roku firma ponownie otrzymała nagrodę w konkursie a w poprzednich latach była dodatkowo wyróżniana nagrodą Grand Prix oraz Top Marka. O przyznaniu tytułu Top Marki zadecydowała szczególnie wyróżniająca pozycja marki pośród konkurencyjnych firm z branży. W tym roku głos konsumentów potwierdził jednoznacznie, że wyróżnienie z 2010 nie było kwestią przypadku.

Zloty Laur Klienta to kolejne wyróżnienie dla opolskiej firmy. W tym roku Galmet zdobył także wyróżnienie za zbiornik multiwalentny z 3 wężownicami na Międzynarodowych Targach Szczecińskich, nagrodę Opolska Marka oraz zajął pierwsze miejsce w regionie wśród dużych przedsiębiorstw w rankingu Firm Rodzinnych Roku 2012 przeprowadzonym przez tygodnik „Newsweek”.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska