Klient został na lodzie

Aneta Ludwig [email protected] 077 44 32 532
- Meble do sypialni zamówiłem jeszcze w styczniu. Miały być gotowe w ciągu trzech tygodni, tymczasem nie mam ich do tej pory - denerwuje się pan Adam. (fot. Sławomir Mielnik)
- Meble do sypialni zamówiłem jeszcze w styczniu. Miały być gotowe w ciągu trzech tygodni, tymczasem nie mam ich do tej pory - denerwuje się pan Adam. (fot. Sławomir Mielnik)
Adam Dziuba w styczniu zamówił meble do nowej sypialni i za nie zapłacił. Sęk w tym, że firma, która miała je zrobić, zniknęła z Opola.

Pan Adam jest właścicielem nowego domu w Opolu. Już w tym miesiącu mógłby się do niego wprowadzić. Najpierw jednak wnętrza trzeba umeblować.

Zobacz: Kolej jest jak pies ogrodnika

- Meble do sypialni zamówiłem jeszcze w styczniu. Miały być gotowe w ciągu trzech tygodni, tymczasem nie mam ich do tej pory - denerwuje się pan Adam.

omplet, czyli łóżko, szafki i toaletka kosztowały prawie 3 tys. zł. - Zapłaciłem gotówką całą kwotę za namową sprzedawcy, bo dawał 10-procentowy upust. Po pół roku nie mam ani mebli, ani pieniędzy. Kolejne telefony do producenta kończyły się obietnicami i wyznaczeniem nowych terminów. Było ich już kilka, ostatni minął w zeszłym tygodniu.

- Mam już dość. To mi wygląda na oszustwo - martwi się nasz Czytelnik. Warszawska firma Commodus, w której meble zostały zamówione, miała swoje stoisko w Galerii Des w Opolu. - Już jej u nas nie ma, bo nie płaciła za wynajem pomieszczeń. Ale z tego co wiem, klienci, którzy mieli problem z realizacją zamówienia, w końcu dostali swoje meble - mówi Janusz Kleszcz z Galerii.

Skontaktowaliśmy się z firmą Commodus

- Przepraszam klienta. Meble są gotowe i czekają na wysyłkę, ale po likwidacji salonu w Opolu, nie mieliśmy możliwości, by je przewieźć - tłumaczy Julian Nutkowski, prezes zarządu Commodus Sp. z o.o. - Zapewniam, że w przyszłym tygodniu wyślemy meble.

- Jeśli producent nie dostarcza towaru w wyznaczonym terminie, klient ma prawo odstąpić od umowy i zażądać zwrotu zapłaconej kwoty - radzi Stanisław Pakos, rzecznik praw konsumenta w Opolu.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska