Komunikacja wizerunkowa na Politechnice Opolskiej

Materiał informacyjny Politechniki Opolskiej
Komunikacja wizerunkowa to idealny wybór dla osób zainteresowanych mediami, marketingiem, komunikacją i relacjami w biznesie. Dzięki szerokiemu zakresowi wiedzy, umiejętności i kompetencji nabytych podczas studiów, możliwości kariery są różnorodne: od specjalisty ds. PR, przez menedżera marki, analityka mediów społecznościowych do freelancera.

Komunikacja wizerunkowa to nowość w ofercie studiów Politechniki Opolskiej. - Co roku uruchamiamy nowe, różnorodne kierunki studiów. Łączy je odpowiedź na potrzeby rynku pracy. Tak samo jest w przypadku komunikacji wizerunkowej. Marketing, public relations to dynamicznie rozwijające się branże. Przedsiębiorstwa, instytucje publiczne i organizacje coraz bardziej zdają sobie sprawę, jak ważny jest wizerunek w budowaniu relacji z klientami. Media społecznościowe odgrywają coraz mocniejszą rolę w naszym życiu. Istotna jest także współpraca z mediami tradycyjnymi. Trudno obecnie znaleźć instytucję, która nie ma rzecznika prasowego, często są to całe zespoły zajmujące się komunikacją, stąd nowy kierunek na naszej uczelni - tłumaczy prof. Marcin Lorenc, rektor Politechniki Opolskiej, na której od października będzie można studiować komunikację wizerunkową.

Studenci tego kierunku zostaną specjalistami od analizy rynku, tworzenia efektywnych kampanii marketingowych oraz budowania spójnego i atrakcyjnego wizerunku marki.

Program studiów (to studia licencjackie, czyli pierwszego stopnia) w większości oparty jest na zajęciach praktycznych, studenci będą mieli do wyboru dwie specjalizacje. To zarządzanie wizerunkiem i marką z przedmiotami takimi jak m.in.: public relations i produkt medialny, projektowanie i stylizacja marki, zarządzanie relacjami, projektowanie przestrzeni biznesowej, zarządzanie wizerunkiem. Druga specjalizacja to wizualizacja informacji, z przedmiotami jak m.in. wizualizacja w biznesie, analityka internetowa, multimedialne techniki prezentacji, kreatywne programowanie i design informacyjny.

Studia na kierunku komunikacja wizerunkowa oferują nie tylko możliwość zdobycia wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu komunikacji, ale także otwierają drzwi do wielu fascynujących ścieżek kariery oraz dają szansę na tworzenie pozytywnego wpływu na otaczający nas świat - absolwenci tego kierunku mogą angażować się także w projekty związane z edukacją społeczną, aktywizmem społecznym czy kampaniami na rzecz różnorodności i inkluzji, a także pracować w agencjach eventowych. Możliwości kariery są różnorodne: od specjalisty ds. PR, przez menedżera marki, analityka mediów społecznościowych do freelancera.

Rekrutacja i więcej informacji na: www.po.edu.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska