Opolskie dla Biznesu. Pandemia to dobry czas, by wyjść na rynek niemiecki. O czym trzeba pamiętać?

Akcja specjalna Opolskie dla biznesu
Wideo
od 16 lat
Ponad rok trwania obostrzeń sprawił, że wielu przedsiębiorców mierzy się ze skutkami pandemii. Okazuje się, że może to być dobry moment, by rozwinąć firmę i otworzyć się na działalność zagraniczną. Jest kilka pułapek, które warto wziąć pod uwagę. Więcej o tym w programie Opolskie dla Biznesu. W dzisiejszym odcinku poznamy też o laureatów konkursu Opolska Marka 2020.

Można mieć prężnie działającą firmę w Polsce, a jednocześnie nie poradzić sobie na rynku niemieckim. Specjaliści twierdzą, że diabeł, jak zawsze, tkwi w szczegółach.

Jakich pułapek unikać? Porozmawiamy o tym z Georgiem Smudą z firmy Smuda Consulting.

Podpowiemy też, na jaką pomoc mogą liczyć przedsiębiorcy, którzy zdecydowali się wyjść na rynek niemiecki. Więcej o tym można było usłyszeć na konferencji online „Polski przedsiębiorca na rynku niemieckim – możliwości, wsparcie instytucjonalne, ograniczenia”, zorganizowanej przez Izbę Gospodarczą Śląsk i OCRG.

Zapis forum znajdziecie TUTAJ.

W dzisiejszym odcinku programu podsumujemy też 18. edycję konkursu Opolska Marka, w którym samorząd województwa nagrodził najlepsze firmy, produkty i inicjatywy z naszego regionu.

Do tegorocznego konkursu wpłynęło 47 zgłoszeń. Nagrody wręczono w czterech kategoriach:

  • Opolskie się wspiera!
  • Pracodawca roku
  • Mój mały biznes
  • Usługa/produkt on-line

Współorganizatorem było Opolskie Centrum Rozwoju Gospodarki.

Materiał powstał we współpracy z OCRG

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska