- Szczególnie istotną, adresowaną do naszych odbiorców jest zakładka Klienci, w której staraliśmy się przybliżyć naszym odbiorcom m.in. być może czasem niezrozumiałe dla nich nazewnictwo, zasady rozliczania, a także ułatwić kontakt z firmą poprzez dokładne rozpisanie danych teleadresowych - tłumaczy Iwona Szczepanik, rzeczniczka ECO. - Szczególnie polecamy nawigację po mapie Polski z rozpisanymi miejscowościami i danymi kontaktowymi do naszych pracowników, podstronę ‘Rozliczenia’, a w niej ‘Znajdź się w swojej grupie taryfowej’, gdzie staramy się przybliżyć oznaczenia poszczególnych taryf dla ciepła.
Edh
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?