Stosiódemkę po liftingu można poznać po nowym masywnym przednim zderzaku. Posiada on też powiększony wlot powietrza do silnika i chromowaną ozdobną listwę. Natomiast tablica rejestracyjna została przeniesiona na dolną część zderzaka.
Na kołach pojawiły się nowe siedmioramienne kołpaki, a we wnętrzu wprowadzono nowe wzory tapicerki. Auto dostępne jest w ośmiu kolorach nadwozia, w tym w dwóch nowych - niebieskim Electra oraz pomarańczowym Mandaline.
Samochód bardzo dobrze się prowadzi, w kabinie, jak na ten segment, jest sporo miejsca, a silniki są dynamiczne i oszczędne.
Wersje wyposażenia oraz ceny są takie same jak w modelu przed liftingiem. Najtańsza wersja trzydrzwiowa Happy z silnikiem 1,0 benzyna o mocy 68 KM to wydatek 32 500 zł, a najdroższa pięciodrzwiowa Trendy z silnikiem Diesla 1,4 i mocy 54 KM - 43 100 zł.
Do modelu dodawane są koła zimowe (opony zimowe + felgi) w cenie auta. W salonach dostępne są jeszcze modele (przed liftingiem) z rocznika produkcji 2008 z upustami od 4 200 do 7 200 zł.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?