„Pracuj w Opolu”. Pilotażowa kampania, która ma przyciągnąć kandydatów do pracy

Artur Janowski [email protected] - 77 44 32 601
„Pracuj w Opolu”. Pilotażowa kampania, która ma przyciągnąć kandydatów do pracyOpole chce przyciągnąć młodych ludzi znających język niemiecki.
„Pracuj w Opolu”. Pilotażowa kampania, która ma przyciągnąć kandydatów do pracyOpole chce przyciągnąć młodych ludzi znających język niemiecki. Paweł Stauffer
Pracowników znających język niemiecki szuka obecnie pięć firm, które wspólnie z urzędem miasta przystąpiły do kampanii informacyjnej. Zatrudniać chcą Axxiome, ifm ecolink, Opta data, Capgemini oraz Ista.

Poszukiwani są nie tylko programiści, czy inżynierowie do spraw testów ale też pracownicy administracyjno - biurowi. Już dziś firmy te zatrudniają w Opolu przeszło 900, a  w przyszłym roku chcą zwiększyć zatrudnienie o 300 pracowników.

Informacje na ten temat można znaleźć na stronie internetowej  pracujwopolu.pl, a dodatkowo umieszczono reklamy na tablicach led w pobliżu centrów handlowych, postawiono też na promocję w mediach społecznościowych.

- Mam nadzieję, że część osób, które przyjechały z Niemiec do rodziny na święta, zastanowi się nad powrotem i pracą w Opolu.  Najlepszym prezentem na  święta może być nowa, dobrze płatna i ciekawa praca - mówi Arkadiusz Wiśniewski, prezydent Opola.

 

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska