- Grupa niemal 60 studentów została podzielona na cztery zespoły, w których omawiano takie zagadnienia, jak: research danych, kampanie marketingowe, imprezy wizerunkowe i telemarketing - wylicza prowadząca te zajęcia dr inż. Marzena Szewczuk-Stępień, prodziekan Wydziału Ekonomii i Zarządzania Politechniki Opolskiej. - To dobra okazja do zdobywania wiedzy w praktyce.
By poznać specyfikę działalności spółki, uczestnicy zajęć zobaczyli wcześniej m.in. redakcję z jej sercem - newsroomem i studio filmowe (najmłodsze dziecko nto, dzięki któremu materiały prezentowane w wydaniach cyfrowych mają również postać wideo).
Jedna z uczestniczek zajęć Katarzyna Skupińska (z grupy kampanie marketingowe) mówi, że zajęcia w nto pozwoliły się jej postawić w dwóch rolach: odbiorcy takiej kampanii, którym była dotychczas, a teraz także nadawcy. - Znalezienie skutecznego sposobu dotarcia do odbiorców nie jest takie proste - oceniła.
Pochodząca spod Wielunia Kasia wybrała studia ekonomiczne jako absolwentka technikum o takim profilu.
- W szkole średniej najbardziej podobała mi się rachunkowość i myślałam o pracy w zawodzie księgowej. W czasie studiów zobaczyłam, że ekonomia ma dużo szersze spektrum i teraz profiluję się na prowadzenie własnej firmy - wyjaśnia.
Dr inż. Marzena Szewczuk-Stępień dodaje, że podczas zajęć terenowych studenci mogli też w praktyce zobaczyć, jak jedną marką (nto) można wspierać inne. - To niejedyne przedsięwzięcie podejmowane we współpracy z Pro Media. Nasz wydział od kilku lat współorganizuje z wydawcą NTO ranking firm Złota Setka, a prezes spółki jest członkiem Rady Biznesu WEiZ - dodaje prodziekan.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?