- Na bieżąco monitorujemy dalszy rozwój tej trudnej sytuacji i najszybciej, jak to możliwe, będziemy państwa informować o kolejnych podejmowanych przez nas krokach - poinformowała Karolina Żochowska w imieniu sieci.
Klienci, którzy wpłacili zaliczkę lub opłacili zamówienia i chcieliby odebrać towar, będą w najbliższym czasie informowani przez przedstawicieli salonów, kiedy będzie to możliwe.
Nadal można natomiast robić zakupy w sklepie internetowym.
Zarząd spółki podjął też decyzję o przekazaniu miliona złotych na zakup sprzętu medycznego i środków zabezpieczenia sanitarnego, potrzebnych w walce z koronawirusem.
- Wszyscy, zarówno nasi pracownicy, klienci oraz ich rodziny – stoimy w obliczu nowej, trudnej sytuacji i nie wiemy, co przyniesie nam przyszłość – przyznaje Grzegorz Przondziono, prezes zarządu Agata S.A.
Strefa Biznesu: RPP zdecydowała ws. stóp procentowych? Kiedy obniżka?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?