Rybnicka spółka SARE S.A. planuje kupno komunikatora Gadu-Gadu. W ubiegłym roku spółka SARE przejęła mailPro, a dzisiaj poinformowała o podpisaniu listu intencyjnego z obecnym właścicielem aktywów Gadu-Gadu, który wyraził wolę sprzedaży.

Technologiczna spółka SARE, specjalizująca się w zintegrowanym marketingu internetowym, planuje zakup jednego z najstarszych i najpopularniejszych komunikatorów na polskim rynku – Gadu-Gadu. Zgodnie z treścią listu intencyjnego, strony potencjalnej transakcji zamierzają w dobrej wierze prowadzić negocjacje w celu ustalenia ostatecznych warunków transakcji nabycia aktywów Gadu-Gadu, satysfakcjonujących dla obydwu stron.

Jednocześnie potwierdzono, że warunkiem realizacji transakcji jest uzyskanie wszelkich niezbędnych zgód i zezwoleń, w szczególności zgód organów korporacyjnych. Dla SARE ważnym aspektem transakcji jest doświadczony i zaangażowany zespół Gadu-Gadu, w połączeniu z którym Spółka zakłada perspektywę rozwoju.

- Wywodzimy się z podobnej kultury organizacyjnej, opartej na technologii i innowacyjności. Razem możemy rozwinąć kolejne projekty, będące odpowiedzią na dzisiejsze zapotrzebowanie rynku – mówi Dariusz Piekarski, Prezes Zarządu SARE S.A.

Gadu-Gadu szczyt swojej popularności osiągnął w ubiegłym dziesięcioleciu, ale do dzisiaj jest bardzo rozpoznawalnym komunikatorem przez większość polskich użytkowników Internetu. Wciąż posiada ogromny potencjał, zarówno infrastrukturalny, jak i wizerunkowy, który spółka SARE zamierza wykorzystać i rozwinąć.

- Mamy precyzyjnie określone cele i założenia związane z rozwojem GG. Jako eksperci w dziedzinie poczty elektronicznej oraz e-mail marketingu, jesteśmy w stanie przewidzieć i zdefiniować trendy oraz następujące zmiany w tej dziedzinie. Dlatego ten komunikator idealnie wpisuje się w naszą strategię rozwoju, a tym samym uzupełni nasze portfolio usług. Dzięki temu nasi obecni i przyszli klienci będą mogli się spodziewać jeszcze szerszego, a jednocześnie bardziej zintegrowanego zakresu usług – dodaje Dariusz Piekarski.

Obejrzyj wideo:

60 sekund biznesu: Polacy są liderami nowoczsnych płatności, bo...