W Volvo Concept Store można nie tylko napić się espresso, ale także przejechać się wymarzonym modelem auta i je kupić. Punkt ekspozycyjny powstał na poziomie „+4” Solaris Center. Volvo rozszerzyło swoją sieć 25 autoryzowanych punktów sprzedaży o jeden dodatkowy punkt ekspozycyjny, należący do autoryzowanego dealera marki – Inter-Car II.
Punkt sprzedaży, połączony z kawiarnią, powstał w Galerii Handlowej Solaris Center, na poziomie „+4”.
- To zupełnie nowa formuła sprzedaży aut, ponieważ większość importerów w branży motoryzacyjnej sprzedaje auta niemal wyłącznie w tradycyjnych salonach. Dla nas także te salony odgrywają główną rolę, jednak część klientów jest gotowa na nowocześniejsze kanały dystrybucji. Postanowiliśmy otworzyć miejsce, w którym będzie można napić się kawy, spróbować szwedzkich ciastek, poczytać gazetę, a przy okazji zapoznać z naszymi nowymi modelami i je kupić. Formuła Volvo Concept Store idealnie wpisuje się w klimat, który tworzy nasz najnowszy model – XC90 – mówi Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Car Poland.
Wielu potencjalnych klientów segmentu premium to ludzie zajęci, którzy mają niewiele czasu. Volvo Car Poland uznało, że umiejscowienie salonu ekspozycyjnego w centrum handlowym, jest dla nich bardzo wygodnym rozwiązaniem. Na parkingu centrum handlowego znajdują się samochody demonstracyjne, którymi można odbyć jazdę próbną.
Volvo Concept Store w Solaris Center otwarty jest od poniedziałku do soboty w godz. 9.00 – 21.00 oraz w niedzielę od 10.00 – 20.00
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?