W ramach poprzednich edycji akcji w Rzymkowicach i Straduni powstały place zabaw, a w 2015 r. w Starych Siołkowicach i w 2016 r. - w Ciepielowicach - podwórka Nivea.
Ambasadorem tegorocznej akcji jest Filip Chajzer: - Podwórko mojego dzieciństwa na warszawskim Ursynowie wydawało mi się kiedyś całym światem. Dzisiaj wiem, że wcale nie było takie super. Świat poszedł do przodu, więc podwórka mogą teraz bawić i rozwijać, a przede wszystkim być konkurencją dla tableta czy telefonu - mówi.
Aby wziąć udział w akcji, należy zalogować się na stronie www.podworko.nivea.pl i wypełnić formularz zgłoszeniowy. Dołączając krótki film lub prezentację na temat talentów dzieci, dla których powstać ma podwórko, kandydaci biorą udział w części akcji ocenianej przez jurorów.
W br. Nivea wybuduje w Polsce 20 kreatywnych placów zabaw, z czego 5 zostanie wybranych przez jury, a 15 przez internautów.
Dotychczas w ramach akcji powstało 100 placów zabaw, 80 podwórek i 20 podwórek talentów, utworzono też 100 szkółek piłkarskich.
OPOLSKIE INFO - 20.04.2018
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?