Zobacz raport. Polacy o sieciach handlowych

(jotem)
Nie powinno być ograniczeń czasu otwarcia sklepów - tak uważa prawie połowa ankietowanych badania. (fot. sxc)
Nie powinno być ograniczeń czasu otwarcia sklepów - tak uważa prawie połowa ankietowanych badania. (fot. sxc)
Coraz więcej Polaków regularnie robi zakupy w hiper i supermarketach. Z najnowszego badania PBS DGA wynika jednak, że ponad jedna trzecia rodaków nie ufa wielkim sieciom handlowym.

Najwięcej zastrzeżeń mamy do jakości i świeżości produktów.

Zobacz: Opole. Pod koniec roku zakupy będzie można robić w Kauflandzie

Podejrzane wydają nam się również liczne promocje. Wolimy bezpośredni kontakt ze sprzedawcą, z którym możemy porozmawiać na temat produktu.

Z badania wynika również, że 24 proc. Polaków na zakupy tygodniowo przeznacza od 51-100 złotych. Z kolei ponad jedna trzecia rodaków największe zakupy robi w sobotę.

Zobacz: Zakupy w centrum handlowym w Turawie zrobimy najdalej za rok

Dla 60 proc. osób nie ma znaczenia, czy kupują w sklepie należącym do polskiego, czy zagranicznego właściciela.

Co ciekawe, prawie połowa ankietowanych uważa, że nie powinno być żadnych ograniczeń czasu otwarcia sklepów.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na nto.pl Nowa Trybuna Opolska