Zespół nakręcił w mieście clip do swojego najnowszego utworu “W odpowiedzi na twój list" - mówi Edyta Bednarska-Kolbiarz, rzecznik prasowy nyskiego magistratu, która przez dwa dni jeździła z muzykami po okolicy. - Miasto będzie miało z tego niezłą promocję.
Oprócz tego, że teledysk będzie emitowany w telewizji, a co za tym idzie, Nysa wraz z nim, zespół zobowiązał się jeszcze do czegoś. - Przekażą na cele promocyjne trzy tysiące singli z clipem oraz dziesięć tysięcy kartek ze swoim wizerunkiem i herbem Nysy w tle - wylicza Bednarska-Kolbiarz.
Korzystając z okazji gminni włodarze przekonali muzyków, by ci użyczyli swojego wizerunku do plansz reklamowych, na których zostaną umieszczone również nyskie lilijki oraz napis “Feel kręci z Nysą". Za całą muzyczną promocję gmina zapłaciła artystom 30 tysięcy złotych brutto.
W najnowszym teledysku pojawią się charakterystyczne zabytki - Fontanna Trytona, Katedra, brama budynku I LO "Carolinum", Rynek Solny. Nie zabraknie również jeziora, które kiedyś urzekło muzyków na tyle, że postanowili wrócić nad nie z kamerami i całym sprzętem.
Feel jest nominowany w czterech kategoriach do Superjedynek. Wystąpi w sobotę na festiwalu w Opolu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?