Od co najmniej kilku miesięcy sieć Alma ma poważne problemy finansowe, co odbijało się też na liczbie towarów w sklepie w Opolu.
Od ponad tygodnia market jest już zamknięty, a klienci nie wiedzą dlaczego.
- W związku z problemami sieci Alma, właściciel Solarisa podjął decyzję o rozwiązaniu umowy najmu, co oznacza, że sklep kończy działalność w naszym centrum - informuje Jerzy Marek z firmy Balmain Property Management, która zarządza galerią. - Obecnie trwają rozmowy z nowym, dużym sieciowym operatorem spożywczym, dotyczące wynajmu powierzchni handlowej, które mają również związek z planami rozbudowy Solarisa.
Wkrótce Solaris ma poinformować o szczegółach.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?